GRID: Autosport – zniszczenia mechaniczne wpłyną oraz kolizje wpłynął na rozgrywkę

GRID: Autosport to gra wyścigowa, która pojawi się na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC. Tytuł jawi się jako symulacja, toteż wszystkie zniszczenia oraz system zniszczeń wpływają na prowadzenie auta.

GRID: Autosport zostanie wydany jeszcze na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Tytuł zamierza wrócić do korzeni i zaoferować symulacyjne doznania.
GRID: Autosport zostanie wydany jeszcze na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Tytuł zamierza wrócić do korzeni i zaoferować symulacyjne doznania.

Na temat GRID: Autosport wiemy już naprawdę sporo. Poznaliśmy już platformy docelowe, a więc PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Autorzy gry powoli zaczynają wypowiadać się na temat pomniejszych szczegółów rozgrywki, w tym modelu zniszczeń oraz kolizji. Jak powszechnie wiadomo, Codies zamierzają powrócić do korzeni swojej działalności, tym samym zaoferować graczom symulacyjne doznania. Kolizje oraz zniszczenia wpływają więc autentycznie na prowadzenie naszego samochodu. Podczas wyścigu będziemy narażeni na mnóstwo stłuczek oraz kolizji. na oficjalnym blogu gry, Codemasters wypowiedziało się na ten własnie temat. 

„Zniszczenia skrzyni biegów będą narastać przy każdej zmianie przełożenia, natomiast przerzucanie biegów w złym momencie (głównie w trybie manualnym) sprawi, że skrzynia będzie ulegała zniszczeniu znacznie szybciej. Gdy skrzynia zostanie uszkodzona, wzrosną czasy przerzucania, a jeśli nadal nie zastosujesz się do zasad poprawnej jazdy, skrzynia wreszcie całkowicie wysiądzie i zacznie przeskakiwać niektóre przełożenia”.

Co więcej, nasze samochody i ich poszczególne części będą się po prostu zużywać. Zniszczeniom ulegną również hamulce, które w późniejszym okresie wyścigu będą wymagały naprawy, lub też wymiany klocków na nowe. Silnik został przygotowany w taki sposób, aby reagował na zachowanie auta na torze. Podczas wyścigu ulec zniszczeniom mogą również chłodnica, wydech, sprężarki oraz turbo.

GRID Autosport przedstawiać będzie realistyczną ścieżkę kariery profesjonalnego kierowcy wyścigowego w nowym świecie współczesnych i klasycznych sportów motorowych. Czerpiąc z klasycznych tytułów Codemasters, takich jak seria TOCA, opierając się na uwagach społeczności i zachowując hasło przewodnie serii GRID – „wyścigi są na pierwszym miejscu”, nowa gra będzie zawierać głębię, intensywność i ekscytację, gwarantowane wyłącznie przez wyścigi samochodowe. 

[dzięki – Codies Blog]

Written By
More from Patryk

Nowości w grze FIFA 16 zaprezentowane na nowym zwiastunie

FIFA 16 doczekała się kolejnego trailera, który stara się podkreślić wszystkie zmiany,...
Read More
  • Piter432

    Oby to była prawda, bo ostatnie ich gry to porażka, jeśli chodzi o fizykę aut/zniszczenia.