GRID: Autosport – spalisz gumę jak nigdzie indziej!

GRID: Autosport to gra wyścigowa, która zabierze nas na tor do Abu Dhabi, a więc Yas Marina. Codemasters pracuje w pocie czoła nad wiernym odwzorowaniem pisku opon, ścierania się ich oraz dymu.

GRID: Autosport zostanie wydany jeszcze na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Tytuł zamierza wrócić do korzeni i zaoferować symulacyjne doznania.
GRID: Autosport zostanie wydany jeszcze na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Tytuł zamierza wrócić do korzeni i zaoferować symulacyjne doznania.

Na oficjalnym blogu Codemasters pojawił się kolejny wpis twórców, którzy wypowiadają się na temat toru Yas Marina. Jest to miejscówka wyścigowa mieszcząca się w Abu Dhabi, gdzie odbywają się cykliczne wyścigi samochodowe. Autorzy gry, zamierzają wprowadzić do rozgrywki rzeczywisty system ścierania się naszych opon oraz realistycznie wyglądający dym. Ten ostatni, oczywiście spod naszych opon, będzie prezentował się w inny sposób w spalonym słońcu Yas Marina, a jeszcze inaczej podczas mokrych przejazdów w deszczu na Europejskich torach. Oto co Codies, w wielkim skrócie, napisali w najnowszym wpisie na swoim blogu.

”Szykując swoje opony, oraz boksując kołami na wstępie wyścigu, wpłyniesz na ich rozgrzanie oraz przyczepność. Co więcej. już na samym starcie zobaczyć, jak wiele pary oraz dymu wydobywa się spod Twoich kół. Warto tutaj dodać, że spod kół wypadać będą również części opon oraz otoczenia, gdy tylko wyjedziemy poza tor. Biorąc ostre zakręty będziesz świadkiem, jak spod opon wydobywać się będzie wspaniały dźwięk oraz smuga dymu. To naprawdę świetnie się prezentuje, jak nigdzie indziej.”

Co więcej, nasze samochody i ich poszczególne części będą się po prostu zużywać. Zniszczeniom ulegną również hamulce, które w późniejszym okresie wyścigu będą wymagały naprawy, lub też wymiany klocków na nowe. Silnik został przygotowany w taki sposób, aby reagował na zachowanie auta na torze. Podczas wyścigu ulec zniszczeniom mogą również chłodnica, wydech, sprężarki oraz turbo.

GRID Autosport przedstawiać będzie realistyczną ścieżkę kariery profesjonalnego kierowcy wyścigowego w nowym świecie współczesnych i klasycznych sportów motorowych. Czerpiąc z klasycznych tytułów Codemasters, takich jak seria TOCA, opierając się na uwagach społeczności i zachowując hasło przewodnie serii GRID – „wyścigi są na pierwszym miejscu”, nowa gra będzie zawierać głębię, intensywność i ekscytację, gwarantowane wyłącznie przez wyścigi samochodowe. 

[dzięki – Codies Blog]

Written By
More from Patryk

Statystyka NPD nie pozostawia złudzeń – Xbox One lepszy od PlayStation 4 w USA

W sieci ujawniono dane dotyczące sprzedaży gier oraz sprzętu w ostatnim miesiącu na...
Read More
  • Piter432

    Uwierzę jak zobaczę 🙂

  • Fajnie sie zapowiada – chetnie zobaczylbym na Xbox One.