Ghost Games pozwoli na fantazyjny tuning w nowym Need for Speed

Ghost Games we współpracy z Electronic Arts skutecznie podsycają atmosferę przed wielką premierą gry Need for Speed na PlayStation 4, Xbox One i pecetach. Dzisiaj nieco informacji na temat tuningu wizualnego.

Coraz bliżej premiery Need for Speed i coraz więcej pikantnych informacji na temat gry pojawia się na oficjalnej stronie. Dziś poznaliśmy sporo ciekawostek na temat tuningu wizualnego naszych samochodów, jeżeli tylko posiadacie odpowiednie umiejętności manualne, to będziecie mogli w dowolny sposób pomalować Wasze samochody.

Ghost Games stawiają na klasykę, czyli tuning dosłownie wszystkiego, począwszy od wymiany ogumienia, amortyzatorów, resorów, zawieszenia, hamulców, kół, części w silniku na winylach i karoserii kończąc. Zabawa w mechanika ma być niesamowicie rozbudowana, a właśnie ”Edytor winyli” ma być najbardziej interesującym i wciągającym narzędziem w Need for Speed. Niegdyś, jeszcze w czasach Need for Speed kolejne winyle odkrywaliśmy wygrywając zawody, szczególnie specjalne wersje naklejek. W nowej odsłonie serii będziecie mogli projektować własne wzory winyli, więc ogranicza Was tylko wyobraźnia.

Wygląda więc na to, że nowy Need for Speed to w istocie rozbudowany tytuł, który z pewnością starczy na długie godziny grania. Producenci zapraszają graczy do dyskusji, a po premierze gry do dzielenia się własnymi wzorami i malowaniem aut na portalach społecznościowych. Dziś opublikowano nawet pierwsze wzory na szybkich i efektownie wyglądających samochodach. Rzućcie okiem i przyznajcie, ”będzie grane”, czyż nie?

[efsnotification type=”alert” style=”radius” close=”false” ]Need for Speed to jedna z najstarszych i najpopularniejszych serii gier wyścigowych w historii branży. Cykl Need for Speed należy do najbardziej wartościowych marek w portfolio Electronic Arts, a za kolejne odsłony cyklu zazwyczaj odpowiadają wewnętrzne studia deweloperskie (np. EA Black Box, Criterion Games) amerykańskiego koncernu.[/efsnotification] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-1.jpg”] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-2.jpg”] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-3.jpg”] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-4.jpg”] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-5.jpg”] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-6.jpg”] [efsthumbnail sdsd src=”http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/09/need-for-speed-tuning-7.jpg”]
Written By
More from Patryk

Gigas nowym zawodnikiem gry Tekken 7

Tekken 7 to bijatyka firmy Bandai Namco przygotowywana z myślą o PlayStation...
Read More