Fotorealizm w Star Wars 1313

Star-Wars-1313-small
Star-Wars-1313-small

Franczyza Star Wars to komercyjny moloch, dzięki któremu George Lucas zbił fortunę. Filmy, animacje, koszulki, kapsle, szklanki, a w końcu gry - w tym przypadku Star Wars 1313. Szpila studia LucasArts, ma oprawą nie odstępować od pre-renderowanych cut-scenek, fotorealizm ma być standardem w przeciągu przyszłej dekady.

Franczyza Star Wars to komercyjny moloch, dzięki któremu George Lucas zbił fortunę. Filmy, animacje, koszulki, kapsle, szklanki, a w końcu gry – w tym przypadku Star Wars 1313. Szpila studia LucasArts, ma oprawą nie odstępować od pre-renderowanych cut-scenek, fotorealizm ma być standardem w przeciągu przyszłej dekady.

Kim Librer – ze studia Industry Light & Magic, jeden z współtwórców gry – twierdzi, że to najpiękniejsza gra jaką widział w życiu. Na zaprezentowanym video faktycznie ciężko odróżnić cut-scenki od rzeczywistej rozgrywki.

 

„Nie wykluczam, że to najpiękniejsza gra, jaką widziałem w życiu. Nie wykluczam też, że komputer który mógłby pociągnąć taką grafikę oblicza trajektorię rakiet ziemia-powietrze dla amerykańskiej armii.”

Kim wypowiedział się także nad granicą, która dzieli nas od fotorealizmu, który jest ostatnio często wywoływany do tablicy przez producentów. Według jegomościa fotorealizm może okazać się doskonałym rozwiązaniem, które pogodzi wszystkich. Fotorealizm to brak błędów, niedopatrzeń, uszczerbków czy po prostu graficznych niedociągnięć. Zapowiada się ciekawe 10 lat w branży elektronicznej rozgrywki.

„10 lat od teraz. Jestem o tym przekonany. Doszliśmy teraz do momentu, gdy zrównujemy się z jakością animowanych filmów sprzed 7-8 lat, a po kolejnych 10 latach nie odróżnimy grafiki od rzeczywistości.”

Kilka screenów ze Star Wars 1313 poniżej:

 

bobafett1gsm_169_star_wars_1313_webdoc_pc_082212_1_t1_640image_star_wars_1313-20016-2515_0010starwars-1313Star-Wars-1313Star-Wars-1313-E3-2012-Gameplay-Trailer-2_2Star-Wars-1313-Gameplay

Juve

Written By
More from konadmin

Batman Arkham City jednak jesienią

Warner Bros Interactive dementuje plotki na temat wcześniejszej premiery Batman Arkham City.
Read More
Star-Wars-1313-small

Franczyza Star Wars to komercyjny moloch, dzięki któremu George Lucas zbił fortunę. Filmy, animacje, koszulki, kapsle, szklanki, a w końcu gry - w tym przypadku Star Wars 1313. Szpila studia LucasArts, ma oprawą nie odstępować od pre-renderowanych cut-scenek, fotorealizm ma być standardem w przeciągu przyszłej dekady.

" />