Flagowy okręt Nintendo

IMAG0239-small
IMAG0239-small

Sklep Nintendo to dwa piętra szczęścia każdego fana konsol. Koszulki, czapki, portfele, breloczki, plecaki, maskotki, zabawki, plakaty i wiele, wiele innych gadżetów z najbardziej znanymi postaciami z gier to codziennie przegrzewające się karty kredytowe rodziców i dorosłych miłośników marki.

 

 

 

Tekst Machiku o dominacji Nintendo, z Mario na czele, na rynku Japońskim przypomniał mi o zdjęciach, jakie zrobiłem niedawno podczas wycieczki po Nowym Jorku. A fotki nie byle czego, bo flagowego sklepu Nintendo. Znajduje się on w samym sercu Manhattanu, tuż przy znanym m.in. z Kevina samego w Nowym Jorku – Rockefeller Center. Pamiętacie to lodowisko tuż pod wieżowcem?

IMAG0246

Sklep to dwa piętra szczęścia każdego fana konsol. Koszulki, czapki, portfele, breloczki, plecaki, maskotki, zabawki, plakaty i wiele, wiele innych gadżetów z najbardziej znanymi postaciami z gier to codziennie przegrzewające się karty kredytowe rodziców i dorosłych miłośników marki.

IMAG0239
IMAG0243
IMAG0242

A to przecież nie wszystko  – możliwość testowania najnowszych produkcji zarówno 3DS, jak i Wii – to chyba najważniejsze w takim miejscu. Stacji, gdzie można pograć jest naprawdę sporo, a ruch przy nich jest nieustanny. Czy mówiłem, że sklep był przed świętami czynny do 12?

IMAG0240
IMAG0241

Na koniec zostawiłem też do pokazania Wam coś, co na mnie zrobiło chyba największe wrażenie. Hall of Fame Nintendo! W gablotach obejrzeć można większość starych modeli Nintendo i mnóstwo gadżetów z historii firmy. Poniżej kilka z nich.

IMAG0244
IMAG0245

Issa M

Written By
More from konadmin

PS4 zadebiutuje przed Xbox’em 720?

Xbox 720 (lub Xbox Next – według ostatnich pogłosek) pojawi się najprawdopodobniej dopiero...
Read More
IMAG0239-small

Sklep Nintendo to dwa piętra szczęścia każdego fana konsol. Koszulki, czapki, portfele, breloczki, plecaki, maskotki, zabawki, plakaty i wiele, wiele innych gadżetów z najbardziej znanymi postaciami z gier to codziennie przegrzewające się karty kredytowe rodziców i dorosłych miłośników marki.

 

 

 

" />