Feudalna Japonia raczej nie pojawi się w Assassin’s Creed

Twórca Assassin’s Creed III oraz Far Cry 4 udzielił wywiadu redakcji OXM. Alex Hutchinson uważa, że feudualna Japonia jest za mało oryginalna dla marki Assassin’s Creed.

Assassin's Creed Unity oparte jest o nowy silnik graficzny, który przystosowano do PlayStation 4 i Xbox One.
Assassin’s Creed Unity oparte jest o nowy silnik graficzny, który przystosowano do PlayStation 4 i Xbox One.

Alex Hutchinson to producent takich gier jak Assassin’s Creed III oraz Far Cry 4. Rozmawiał on ostatnio z redakcją Official Xbox Magazine, gdzie wyjaśnił dlaczego feudualna Japonia jest zbyt mało oryginalna dla Assassin’s Creed.

Jego zdaniem gracze zbyt często byli w Japonii, za pośrednictwem gier wideo, wcielając się w samurajów czy ninje. Oto jego komentarz w tej sprawie:

”Zawsze można to zrobić, ale biorąc pod uwagę całą i obszerną historię, feudalna Japonia była już szeroko wykorzystywana w innych grach wideo. Assassin’s Creed to jedna z tych serii, które mogą wziąć mniej znany okres historyczny lub miejsce i zamienić je w coś fajnego, nowego i świeżego.” – Alex Hutchinson, OXM.

W sieci krąży przekonanie, iż gracze najbardziej zainteresowanie są epokami feudalnej Japonii, starożytnego Egiptu oraz II wojny światowej, jeżeli mowa o kolejnych odsłonach Assassin’s Creed. Hutchinson aktualnie pracuje nad Far Cry 4, nie wiadomo, czym zajmie się po ukończeniu tego tytułu.

W tym roku na rynku pojawi się Assassin’s Creed: Unity, które zabierze nas do Francji, jak również Północnoatlantycki Assassin’s Creed: Rogue.

[dzięki – http://www.totalxbox.com/82294/an-assassins-creed-set-in-feudal-japan-would-feel-over-familiar-says-ac3-director/]

Tags from the story
, , , , ,
Written By
More from Patryk

From Software, twórcy Bloodborne na PlayStation 4, w przyszłym roku chcą wydać kolejną grę

Przedstawiciele firmy From Software są najwyraźniej niecierpliwi, ale to dobrze, bowiem dzięki...
Read More