Dlaczego Tekken 7 będzie działał na Unreal Engine 4?

Twórca gry Tekken 7, Katsuhiro Harada z firmy Bandai Namco postanowił wytłumaczyć graczom, dlaczego przy produkcji wykorzystano Unreal Engine 4.

Tekken to niezwykle popularna seria bijatyk w świecie gier wideo, która przez lata święciła tryumfy na konsolach PlayStation.
Tekken to niezwykle popularna seria bijatyk w świecie gier wideo, która przez lata święciła tryumfy na konsolach PlayStation.

Firma Bandai Namco podjęła bardzo intrygującą decyzję dotyczącą silnika graficznego w najnowszej odsłonie serii Tekken. Jak za pewne wiecie, Tekken 7 będzie oparty o technologię Unreal Engine 4. Zatwardziali fani marki twierdzą, że zmiana silnika może negatywnie wpłynąć na schemat rozgrywki oraz finalną jakość tej klasycznej marki. Twórca gry, znany i lubiany Katsuhiro Harada postanowił wypowiedzieć się na ten temat.

Powodem wybrania Unreal Engine 4 jest upływający czas, którego zabrakło twórcom najnowszej odsłony bijatyki, aby zaprojektować od podstaw własny silnik na PlayStation 4 oraz Xbox One. Dlatego też wybrano oprogramowanie firmy Epic Games, które pozwoli na sporej wielkości oszczędności. Jak powszechnie wiadomo, silnik jest udostępniany w formie abonamentowej, ponadto ewentualne zarobki zostaną pomniejszone tylko o 5 procent, które otrzyma wspomniane Epic.

Bandai Namco nadal pracuje nad autorskim silnikiem graficznym, z którego będzie korzystało podczas projektowania gier na najnowsze platformy. Na ten moment nadal oczekujemy konkretnych materiałów z Tekken 7 w ruchu. Dla wielu fanów jest to z pewnością największa zapowiedź ostatnich miesięcy. Więcej informacji już wkrótce.

Written By
More from Patryk

Kiedy poznamy październikową ofertę PlayStation Plus?

Informacje na temat oferty PlayStation Plus na miesiąc październik mogą się nieco...
Read More