Dlaczego Tekken 7 będzie działał na Unreal Engine 4?

Twórca gry Tekken 7, Katsuhiro Harada z firmy Bandai Namco postanowił wytłumaczyć graczom, dlaczego przy produkcji wykorzystano Unreal Engine 4.

Tekken to niezwykle popularna seria bijatyk w świecie gier wideo, która przez lata święciła tryumfy na konsolach PlayStation.
Tekken to niezwykle popularna seria bijatyk w świecie gier wideo, która przez lata święciła tryumfy na konsolach PlayStation.

Firma Bandai Namco podjęła bardzo intrygującą decyzję dotyczącą silnika graficznego w najnowszej odsłonie serii Tekken. Jak za pewne wiecie, Tekken 7 będzie oparty o technologię Unreal Engine 4. Zatwardziali fani marki twierdzą, że zmiana silnika może negatywnie wpłynąć na schemat rozgrywki oraz finalną jakość tej klasycznej marki. Twórca gry, znany i lubiany Katsuhiro Harada postanowił wypowiedzieć się na ten temat.

Powodem wybrania Unreal Engine 4 jest upływający czas, którego zabrakło twórcom najnowszej odsłony bijatyki, aby zaprojektować od podstaw własny silnik na PlayStation 4 oraz Xbox One. Dlatego też wybrano oprogramowanie firmy Epic Games, które pozwoli na sporej wielkości oszczędności. Jak powszechnie wiadomo, silnik jest udostępniany w formie abonamentowej, ponadto ewentualne zarobki zostaną pomniejszone tylko o 5 procent, które otrzyma wspomniane Epic.

Bandai Namco nadal pracuje nad autorskim silnikiem graficznym, z którego będzie korzystało podczas projektowania gier na najnowsze platformy. Na ten moment nadal oczekujemy konkretnych materiałów z Tekken 7 w ruchu. Dla wielu fanów jest to z pewnością największa zapowiedź ostatnich miesięcy. Więcej informacji już wkrótce.

Written By
More from Patryk

Gran Turismo 6 otrzymało tryb B-Spec w najnowszej aktualizacji

Najnowsza aktualizacja gry Gran Turismo 6 przyniosła tryb rozgrywki B-Spec, w którym...
Read More