Dlaczego Homefront: The Revolution nie trafi na konsole poprzedniej generacji?

Homefront: The Revolution jest bezpośrednim sequelem strzelaniny Homefront wydanej w 2011 roku. Planowana data premiery to rok 2015, a platformy docelowe to komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xbox One.

Za produkcję nowej części Homefront odpowiedzialne jest studio Crytek, co zapewne budzi spore oczekiwania.

Na pytanie dlaczego nowy Homefront, nie trafi ani na Xboksa 360, ani na PlayStation 3 odpowiada projektant gry Fasahat Salim, który tłumaczy, że mimo to, iż wszyscy wciąż są we wczesnym etapie nowych konsol, to studio i tak chciało spróbować stworzyć grę na platformy, na których jak sami sądzą, będą w stanie dostarczyć graczom jak najlepsze doznania. Decyzję o braku wersji na konsole starej generacji tłumaczą następująco.

„Rzeczy, które dzieją się w tej grze, skala, rozmaite systemy działające za kulisami- aby sprawić, by ta produkcja działa w stałych 30 klatkach na sekundę. To wszystko jest możliwe na konsolach starszej generacji, ale wymagałoby to od nas dużo więcej pracy, która byłaby zdecydowanie trudniejsza od tej, którą wykonujemy.”

Na koniec pan Salim dodaje, że wszystkie te działania znacznie spowolniłyby pracę nad wersją gry na konsole nowej generacji. Ponadto stara się zauważyć, że firma Crytek zawsze stara wydobyć z każdej platformy jak najwięcej. Twierdzi, że dzięki nowym konsolom studio osiągnęło wyższy poziom, a silnik CryEngine tłumaczy wszystko co Crytek zbudował na każdej platformie, na której jest w stanie wydobyć wszystko co najlepsze.

[dzięki – PlayStation LifeStyle]

More from Mikołaj Ciesielski

Batgirl: A Matter of Family- dodatek do gry Batman: Arkham Knight otrzymał nowy zwiastun

Batman: Arkham Knight jak każda produkcja w dzisiejszych czasach otrzyma fabularne DLC....
Read More