Dla twórców Project CARS rozdzielczość i animacja są kluczowe

Project CARS ma działać w jakości 1080p oraz 60 klatkach na sekundę. Autorzy gry zapewniają, że animacja w grach wyścigowych to podstawa.

Project C.A.R.S. to jedna z pierwszych gier, które będą obsługiwać gogle wirtualnej rzeczywistości.
Project C.A.R.S. to jedna z pierwszych gier, które będą obsługiwać gogle wirtualnej rzeczywistości.

Twórcy Project CARS aktualnie pracują nad wypracowaniem ostatecznej jakości rozdzielczości na PlayStation 4 oraz Xbox One. Na platformie Sony 1080p oraz 60 klatek na sekundę zostało uzyskane, ale prace nad Xbox One nadal trwają. Producent gry twierdzi, że ten rodzaj gier wideo wymaga szczególnego podejścia do rozdzielczości oraz animacji, która powinna stać na najwyższym poziomie.

”Dla gry wyścigowej 60 FPS jest bardzo ważne. Gracze nie wiedzą, że silnik fizyczny działa w tempie 600 razy na sekundę. Polecenia kontrolera odczytujemy 250 razy na sekundę. W innych tytułach ta wartość jest dużo niższa. Ekran odświeża się 60 razy na sekundę. Opony, fizykę czy zawieszenie mierzymy w tym samym czasie 600 razy. – Andy Tudor, producent gry Project CARS.”

Project CARS pojawi się na Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych. Warto również wspomnieć o edycji na konsolę Nintendo Wii U. Na jej temat mamy nie wiele informacji.

Tags from the story
, , ,
Written By
More from Patryk

Warner Bros. nie kończy z serią Batman Arkham, ponoć możliwości rozwoju jest mnóstwo

Warner Bros. jest przekonane o jakości marki Batman, a jej przyszłość jest...
Read More