Digital Foundry miażdży grę Tony Hawk’s Pro Skater 5

Piąta odsłona serii Tony Hawk’s Pro Skater miała być wielką grą i powrotem do starych klimatów. Jak się okazało, jest powrotem do starych, ale błędów, wtop i dwóch generacji wcześniej. Tyle tylko, że gra jest crapem, który nawet na PlayStation 2 by się nie obronił.

Tony Hawk’s Pro Skater 5 będzie z pewnością ostatnią grą sygnowaną nazwiskiem legendarnego zawodnika. Piąta odsłona serii jest jednak niezwykle kiepską, przepełnioną błędami i kiepską technologicznie grą wideo. Tytułem, który absolutnie gryzie się z dzisiejszymi standardami PlayStation 4 i Xbox One, a szczególnie podkreśla to analiza Digital Foundry, czyli specjalnej komórki Eurogamer Network odpowiadającej za analizę gier wideo pod kątem technologicznym.

Jeżeli mowa o płynności gry Tony Hawk’s Pro Skater 5, to ilość klatek na sekundę rozpoczyna się od 60. Niestety, nie udaje się tej wartości utrzymać przez dłuższy czas i spada ona gdzieś do poziomu 40 FPSów. Spadki jakości animacji występują, a na ekranie pojawiają się przesunięte klatki i zacinanie animacji. W przypadku konsoli Xbox One problemem jest ładowanie się tekstur, wywołujące jeszcze większe spadki animacji. Co ciekawe, resetowanie misji po pełnym doczytaniu obiektów otoczenia pomaga, aczkolwiek nie eliminuje w pełni problemów z wydajnością.

Chyba warto podkreślić, że twórcom z firmy Robomodo udaje się uzyskać jakość 1080p na obu konsolach. Tyle tylko, że podczas rozgrywki napotkamy dziesiątki pomniejszych błędów. Przenikanie postaci przez ściany, wariująca animacja bohatera, nienaturalna fizyka, rozmywanie się obiektów, ząbkowanie krawędzi, dziwne błyski światła, to tylko wierzchołek góry lodowej.

Robomodo z pewnością zostaną zapamiętani, jako to studio, które doprowadziło do jawnego upadku kultowej marki i wydało na rynek patch większy, od samej gry. Tony Hawk zawsze w mojej pamięci, ale z czasów pierwszego i drugiego PlayStation, rzekłem.

[efsflexvideo type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=jGQInIMmkzQ” allowfullscreen=”yes” widescreen=”yes” width=”420″ height=”315″/]

[interaction id=”55f29e858f1e968801f0efbf”]

Written By
More from Patryk

Około trzydziestu milionów obywateli Francji gra w gry wideo

Francuski rząd opublikował kilka ciekawych liczb dotyczących tamtejszej branży gier wideo. Władze...
Read More