Digital Foundry kontra gra Rise of the Tomb Raider

Ekipa Digital Foundry przygotowała kolejny materiał wideo dotyczący gry Rise of the Tomb Raider na konsoli Xbox One. Zdecydowano się na analizę jakości animacji gry.

Rise of the Tomb Raider wygląda bardzo przekonująco na konsoli Xbox One. Można rzec, że to najładniejsza gra na tym sprzęcie. Dowodem na to niech będzie analiza ekipy Digital Foundry, która przygotowała filmik analizujący framerate gry Rise of the Tomb Raider na nowszej konsoli Microsoftu.

”Większość zmian i poprawek w sferze wizualnej Rise of the Tomb Raider koncentruje się na dopracowaniu prezentacji. Ogólna jakość oprawy jest lepsza, ale wyraźnie widać, że rozgrywka jest bardzo podobna do poprzedniej odsłony. To ewolucja serii, ale rezultatem jest najładniejsza gra w historii cyklu.” – taki komunikat czytamy w analizie Digital Foundry.

Rzeczywiście gra Crystal Dynamics cechuje się bardzo wysokim poziomem wykonania. Oczywiście wszystko za sprawą technologii renderującej, dzięki której deweloperzy wykorzystują pełnię możliwości Xbox One, podnosząc jednocześnie poprzeczkę w kwestii grafiki na tej konsoli.

Nie wszystko poszło tak, jak by tego chcieli sami fani. Do najczęstszych wad grafiki Rise of the Tomb Raider zaliczają się spadki animacji, opóźnienie względem kontrolera oraz niektóre tekstury, którym brakuje jakości i efektu ”odbicia”. Płaszczyzny zdają się nie być tak dokładnie odwzorowane (skóra, skały, śnieg), jak w innych grach wideo.

Premiera gry Rise of the Tomb Raider na konsolach Xbox One oraz Xboksie 360 już w najbliższy czwartek.

[efsflexvideo type=”youtube” url=”https://www.youtube.com/watch?v=GrUowFjsBwM” allowfullscreen=”yes” widescreen=”yes” width=”420″ height=”315″/]

[interaction id=”56371e2641d4754d14e310f7″]

Written By
More from Patryk

Star Wars Battlefront najpierw na Xbox One w ramach EA Access?

Star Wars Battlefront to gra na Xbox One, PlayStation 4 oraz komputery...
Read More