David Cage chciałby, żebyśmy nie przechodzili Beyond: Two Souls kilka razy.

beyond_two_souls_small
beyond_two_souls_small

Na pomysł, by promować swoją grę jako produkt ''jednorazowego użycia'' wpadł twórca Haevy Rain – David Cage. Wolałby On, abyśmy jego najnowsze dzieło przechodzili tylko raz – powtórne przebijanie się przez grę może zepsuć zabawę i zniweczyć jej zapędy autentyczności. Najważniejszym jest fakt, że rozwój wypadków i to jak potoczy się fabuła zależy tu w dużej mierze od gracza. Od jego sprawności i wyborów, które będzie podejmował. Ale jest i druga strona medalu. Odkrycie wszystkich możliwych dróg, którymi toczy się historia może być ambitnym celem dla graczy, którzy zawsze chcą wiedzieć wszystko i odkryć każdą tajemnicę. Cage apelując o jedno przejście gry godzi się przecież z tym, że gracz nie zobaczy sporej części przygotowanych dla niego atrakcji.

beyond_two_souls

Na pomysł, by promować swoją grę jako produkt ”jednorazowego użycia” wpadł twórca Heavy RainDavid Cage. Wolałby On, abyśmy jego najnowsze dzieło przechodzili tylko raz – powtórne przebijanie się przez grę może zepsuć zabawę i zniweczyć jej zapędy autentyczności. Najważniejszym jest fakt, że rozwój wypadków i to jak potoczy się fabuła zależy tu w dużej mierze od gracza. Od jego sprawności i wyborów, które będzie podejmował. Ale jest i druga strona medalu. Odkrycie wszystkich możliwych dróg, którymi toczy się historia może być ambitnym celem dla graczy, którzy zawsze chcą wiedzieć wszystko i odkryć każdą tajemnicę. Cage apelując o jedno przejście gry godzi się przecież z tym, że gracz nie zobaczy sporej części przygotowanych dla niego atrakcji.

„Zagrajcie w to raz i nie podchodźcie do gry po raz drugi. Oczywiście, moglibyście to zrobić, ale uważam, że najlepsze doznania z gry będziecie czerpać dokonując wyborów, nie wiedząc co by się stało gdybyście podążyli inną ścieżką, ponieważ takie jest życie, a Beyond Two Souls to życie Jodie Holmes.”

Wątpię jednak by gracze posłuchali jego apelu, gdyż ciekawość weźmie zapewne górę, a gry nie są na tyle tanie, by po jednorazowym ukończeniu wrzucić je na półkę i nie próbować wycisnąć wszystkich soków.

 

Juve

Written By
More from konadmin

Classic Review – Resident Evil

Debiut pierwszego Resident Evil przypadł na 22 marca 1996, czyli czasy pierwszego PlayStation i...
Read More
beyond_two_souls_small

Na pomysł, by promować swoją grę jako produkt ''jednorazowego użycia'' wpadł twórca Haevy Rain – David Cage. Wolałby On, abyśmy jego najnowsze dzieło przechodzili tylko raz – powtórne przebijanie się przez grę może zepsuć zabawę i zniweczyć jej zapędy autentyczności. Najważniejszym jest fakt, że rozwój wypadków i to jak potoczy się fabuła zależy tu w dużej mierze od gracza. Od jego sprawności i wyborów, które będzie podejmował. Ale jest i druga strona medalu. Odkrycie wszystkich możliwych dróg, którymi toczy się historia może być ambitnym celem dla graczy, którzy zawsze chcą wiedzieć wszystko i odkryć każdą tajemnicę. Cage apelując o jedno przejście gry godzi się przecież z tym, że gracz nie zobaczy sporej części przygotowanych dla niego atrakcji.

" />