David Belle, twórca parkouru, udzielał się przy tworzeniu Dying Light

Twórcy gry Dying Light ściśle współpracowali z Davidem Balle, jedną z legend parkouru. Współpraca była owocna, czego dowodem jest najnowszy filmik promujący grę.

Dying Light to aktualnie jedna z najciekawszych gier o zombies, które zmierzają na PlayStation 4 oraz Xbox One.
Dying Light to aktualnie jedna z najciekawszych gier o zombies, które zmierzają na PlayStation 4 oraz Xbox One.

David Belle – aktor, koordynator kaskaderów i twórca parkouru – współpracował z deweloperem gry Dying Light, firmą Techland, aby wspomóc wiernie przenieść parkour do świata gier. Producenci gry podjęli współpracę z Davidem Belle’em, aby zweryfikować przedstawienie parkouru w Dying Light, sprawdzić jego autentyczność, a nawet uzyskać osobistą aprobatę twórcy tej dyscypliny, zanim gra trafi na półki sklepowe. Film „David Belle & Dying Light – Zombie Parkour” dokumentuje jego wkład w powstawanie gry.

Wpływ Davida pomógł nam wynieść system parkour na poziom, na którym jest on jednocześnie autentyczny i intuicyjny, a do tego doskonale sprawdza się w grze. Wielu dziennikarzy i testerów z zewnątrz powtarza nam, że to właśnie jest ten czynnik, który diametralnie zmienia reguły gry, jeśli chodzi o swobodę przemieszczania się z perspektywy pierwszej osoby.” – Adrian Ciszewski, Game Director.

Umiejętności Davida pomogły mu także w karierze filmowej. Belle występował m.in. w filmach „13 Dzielnica” i „13 Dzielnica: Ultimatum”, napisanych i wyprodukowanych przez Luca Besson. Pełnił także rolę koordynatora kaskaderów przy produkcjach takich jak „Babylon A.D.”, „Transporter 2”, czy „Porachunki” („The Family”).

Dying Light pojawi się na PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobitych już 27 stycznia.

[informacja prasowa]

Written By
More from Patryk

Dzięki modyfikacji wprowadzono tryb FPP do Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na PC

W sieci pojawił się filmik przedstawiający interesującą modyfikację do gry Metal Gear...
Read More