Czy Metal Gear Solid różnić się będzie na obu generacjach?

mgsss1

Hideo Kojima, szef studia Kojima Productions, jak również ojciec marki Metal Gear Solid, postanowił wyjaśnić, w jakim stopniu różnić się będą obie wersje sprzętowe Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

xbox ps4

Głównym bohaterem gry jest Big Boss,  jedna z kluczowych postaci w uniwersum Kojimy, która jest świetnie znana sympatykom serii, między innymi dzięki Metal Gear Solid: Peace Walker. Budzi się on po dziewięciu latach śpiączki, która była efektem odniesionych ran, w tym stratą lewej ręki. Wydarzenia, które doprowadziły go do tego stanu, zostały przedstawione w prologu gry, zatytułowanym Ground Zeroes. Sympatyczny japończyk wypowiedział się na swoim Tweetrze, gdzie podkreślił, że różnic należy doszukiwać się pod względem graficznym, gdzie PlayStaion 4 i Xbox One zaoferują nam ciekawsze doznania. Jeżeli dotkniemy materii rozgrywki i sterowania, to tutaj już różnice są subtelne, wynikają one z osprzętu, czyli kontrolerów i ich osobistych możliwości. Oto co do powiedzenia ma na ten temat sam Hideo Kojima:

”Zostałem zapytany o różnice pomiędzy wersjami na obie generacje. Odczucia płynące z rozgrywki są bardzo podobne – to ten sam, sprawdzony system. Generalnie, poziom trudności również jest na tym samym poziomie, gra na obu generacjach ma takie samo sterowanie i podobny framerate. Od strony technologicznej oczywistym jest, że to next-geny prezentują się ciekawiej, ale jeżeli kogoś na nie nie stać, zachęcam do grania na starszych platformach.”

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain napędza nowatorski silnik graficzny Fox Engine. Z uwagi na to, Kojima Productions może zaoferować graczom świat wypełniony detalami, szczegółami i naturalnie wyglądającą animacją. Z drugiej jednak strony, fajnie wiedzieć, iż również na PlayStation 3 i Xboksie 360 otrzymamy wymaganą jakość.

Written By
More from konadmin

Data premiery MUD FIM Motocross World Championship ujawniona

Na początku marca prezentowałem Wam pierwszy oficjalny trailer do MUD FIM Motocross...
Read More