Czy Metal Gear Solid różnić się będzie na obu generacjach?

mgsss1

Hideo Kojima, szef studia Kojima Productions, jak również ojciec marki Metal Gear Solid, postanowił wyjaśnić, w jakim stopniu różnić się będą obie wersje sprzętowe Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

xbox ps4

Głównym bohaterem gry jest Big Boss,  jedna z kluczowych postaci w uniwersum Kojimy, która jest świetnie znana sympatykom serii, między innymi dzięki Metal Gear Solid: Peace Walker. Budzi się on po dziewięciu latach śpiączki, która była efektem odniesionych ran, w tym stratą lewej ręki. Wydarzenia, które doprowadziły go do tego stanu, zostały przedstawione w prologu gry, zatytułowanym Ground Zeroes. Sympatyczny japończyk wypowiedział się na swoim Tweetrze, gdzie podkreślił, że różnic należy doszukiwać się pod względem graficznym, gdzie PlayStaion 4 i Xbox One zaoferują nam ciekawsze doznania. Jeżeli dotkniemy materii rozgrywki i sterowania, to tutaj już różnice są subtelne, wynikają one z osprzętu, czyli kontrolerów i ich osobistych możliwości. Oto co do powiedzenia ma na ten temat sam Hideo Kojima:

”Zostałem zapytany o różnice pomiędzy wersjami na obie generacje. Odczucia płynące z rozgrywki są bardzo podobne – to ten sam, sprawdzony system. Generalnie, poziom trudności również jest na tym samym poziomie, gra na obu generacjach ma takie samo sterowanie i podobny framerate. Od strony technologicznej oczywistym jest, że to next-geny prezentują się ciekawiej, ale jeżeli kogoś na nie nie stać, zachęcam do grania na starszych platformach.”

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain napędza nowatorski silnik graficzny Fox Engine. Z uwagi na to, Kojima Productions może zaoferować graczom świat wypełniony detalami, szczegółami i naturalnie wyglądającą animacją. Z drugiej jednak strony, fajnie wiedzieć, iż również na PlayStation 3 i Xboksie 360 otrzymamy wymaganą jakość.

Written By
More from konadmin

Dead Space 2 nowe zwiastuny

EA wydało kolejne filmy prezentujące najnowsze dziecko studia Visceral Games - Dead...
Read More