Crystal Dynamics chwali się grafiką w Rise of the Tomb Raider

Technologia TressFX dała o sobie znać już w Tomb Raider: Definitive Edition, ale jej rozwinięta forma zostanie zastosowana w Rise of the Tomb Raider.

O tym, i jeszcze innych kilku sprawach, wypowiedzieli się ostatnio przedstawiciele studia Crystal Dynamics, którzy zachwalają współpracę z AMD. Amerykański koncern jest pomysłodawcą oprogramowania TressFX, które pozwala generować świetną grafikę i animację fryzur oraz włosów.

Crystal Dynamics jest przekonane o wysokiej jakości grafiki w Rise of the Tomb Raider. Pionierska technologia TressFX będzie sukcesywnie podnosić poziom modelingu wirtualnych sylwetek w grach wideo. Lara Croft, jako niezwykle popularna postać, jest popularną bohaterką sprzyjającą promocji tego oprogramowania.

Od teraz włosy będą renderowane w jeszcze większej ilości, co pozwoli im układać się w naturalny sposób. Jeżeli tylko Lara Croft wskoczy do wody, to podczas nurkowania jej włosy będą zachowywać się, jak należy. Również po wyjściu mają wyglądać, jak w rzeczywistości. To samo ma dotyczyć kontaktu ze śniegiem, błotem i powiewającym wiatrem.

TressFX już w grze Tomb Raider: Definitive Edition wyglądało niesamowicie. Teraz należy oczekiwać na premierę Rise of the Tomb Raider i fajerwerki graficzne na Xbox One.

[dzięki – http://www.videogamer.com/xboxone/rise_of_the_tomb_raider/news/crystal_dynamics_talks_improved_hair_tech_in_rise_of_the_tomb_raider.html]

 

 

[interaction id=”55781aff84caec334b77e37c”]

Written By
More from Patryk

Assassin’s Creed: Comet – akcja gry w starożytnym Rzymie?

Assassin’s Creed: Comet to gra studia Ubisoft, która trafi na PlayStation 3...
Read More