Company of Heroes 2: małe zmiany, a wielka różnica!

Company-of-Heroes-2-small
Company-of-Heroes-2-small

Rok 1941 zapisał się na kartach historii dość krwawo. Jeżeli chodzi o front wschodni, to tam działo się sporo, a tenże temat ugryzło Relic, które w pocie czoła pracuje nad sequelem Company of Heroes: Kompania Braci. Zebrałem dla Was porcje świeżych informacji na temat prac i zmian w zamyśle gry - zapowiada się kozacko!

Rok 1941 zapisał się na kartach historii dość krwawo. Jeżeli chodzi o front wschodni, to tam działo się sporo, a tenże temat ugryzło Relic, które w pocie czoła pracuje nad sequelem Company of Heroes: Kompania Braci. Zebrałem dla Was porcje świeżych informacji na temat prac i zmian w zamyśle gry – zapowiada się kozacko!

Historia dotykać będzie wspomnianego już roku 1941 i działań wojennych na froncie wschodnim. Wcielać będziemy się w sowieckich żołnierzy, którzy staną na przeciw machinie wojennej Trzeciej Rzeszy. Wyzwalanie Matki Rosji ma przynieść ze sobą sporą dozę realizmu i taktyki. Ale zacznijmy od początku.

 

W drugiej Kompanii Braci każdy żołnierz ma być indywidualnością. Twórcy chwalą się tym, że każdy podległy nam piechur myśli po swojemu, działa po swojemu, wybiera najlepsze rozwiązania w danej sytuacji (sami padają i szukają kryjówki w razie niebezpieczeństwa). Relic wprowadza też małą, acz istotną zmianę, teraz wojacy będą mogli (niczym w grach akcji) kryć się za osłonami i strzelać zza nich. Ponadto ulepszone mają zostać ich walory bojowe. Otóż teraz, rozgrywka ma pójść bardziej w stronę rozkminki i taktyki (grupa złożona z kilku wojskowych nie stanie na przegranej pozycji w starciu z czołgiem).

Kolejną ciekawostką jest to, że fizyka gry zostanie podrasowana. Wszystkie jednostki mają zachowywać się bardziej naturalnie. Opasły czołg nie będzie poruszał się z gracją, a animacja postaci została w całości przemodelowana. Relic pragnie jak najlepiej odzwierciedlić machiny wojenne, ich zachowanie, moc, a nawet ubiory i pukawki. Co więcej, budynki będą płonąć, zawalać się i powoli zamieniać w stertę gruzu (z jednostkami w środku też).         

Sporą nowością ma być niejaki „True Sight”, system, który będzie odpowiadał za kamerę i ukazywanie pola bitwy. Zabraknie (przeciwnie do innych RTS’ów) podglądu pola bitwy, co znaczy, że widzieć będziemy tylko to, co nasza jednostka aktualnie widzieć może. Weźmy na ten przykład żołnierza, który stoi na przeciw sporej ilości budynków, ujrzeć będziemy mogli tylko to, co widzą oczy żołdaka (to co za budynkiem będzie zaciemnione).

Relic szykuje nam naprawdę wyśmienity kawałek kodu. Nowe realia mogą się podobać, mało kto wcześniej próbował je ugryźć. Marka Kompani Braci w grudniu 2013 powróci i zamiesza na rynku. Będziemy trzymać rękę na pulsie i informować Was o kolejnych nowinkach. Spocznij!

CompanyofHeroes2_E3_ArmoredColumn-610x343
CompanyofHeroes2_E3_Church-610x343
Company-of-Heroes-2-

 

Issa M

Written By
More from konadmin

Wii U: Spójrzcie jak prezentuje się interfejs konsoli!

Wielkimi krokami zbliża się święto w branży gier. Takim właśnie mianem można...
Read More
Company-of-Heroes-2-small

Rok 1941 zapisał się na kartach historii dość krwawo. Jeżeli chodzi o front wschodni, to tam działo się sporo, a tenże temat ugryzło Relic, które w pocie czoła pracuje nad sequelem Company of Heroes: Kompania Braci. Zebrałem dla Was porcje świeżych informacji na temat prac i zmian w zamyśle gry - zapowiada się kozacko!

" />