Codemasters pracuje nad udoskonaleniem modelu jazdy w GRID: Autosport

Firma Codemasters pracuje od dłuższego czasu nad GRID: Autosport. Tytuł ma trafić na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Autorzy gry skupiają swoje siły na dopracowaniu modelu jazdy. 

GRID: Autosport zostanie wydany jeszcze na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Tytuł zamierza wrócić do korzeni i zaoferować symulacyjne doznania.
GRID: Autosport zostanie wydany jeszcze na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC. Tytuł zamierza wrócić do korzeni i zaoferować symulacyjne doznania.

Firma Codemasters na poważnie podchodzi do tematu modelu jazdy w grze GRID: Autosport. Okazuje się, że przy testach pracują redaktorzy magazynu Autosport oraz kierowcy wyścigowi. Wszystko w celu zachowania jak największej zgodności z prawdą. Zachowanie symulacyjnego modelu jazdy nie jest jednak takie łatwe, jakby się wydawać mogło. Codies spędzą nad tym elementem największą ilość czasu, a to ze względu na ich wygórowane ambicje. Autorzy gry chcą wprowadzić GRID: Autosport w nowy wymiar i powrócić do korzeni swojej działalności, kiedy to wypuszczali na rynek tylko gry symulacyjne. Na oficjalnym blogu studia pojawił się bardzo ciekawy wpis Bena Walke’a, który opisuje przebieg prac nad systemem jazdy.

Z jednej strony mamy solidny, autentyczny model sterowania. Z drugiej został on udoskonalony i powstał w oparciu o głosy społeczności. Testowaliśmy go z redaktorami magazynu Autosport, naszą ekipą i kierowcami wyścigowymi. Uwielbiamy go, ale myślicie, że to proste? To żaden sekret, że jesteśmy dumni z naszej sztucznej inteligencji, a proces upodabniania jej zachowań do ludzkich jest bardzo pracochłonny. ”

GRID Autosport przedstawiać będzie realistyczną ścieżkę kariery profesjonalnego kierowcy wyścigowego w nowym świecie współczesnych i klasycznych sportów motorowych. Czerpiąc z klasycznych tytułów Codemasters, takich jak seria TOCA, opierając się na uwagach społeczności i zachowując hasło przewodnie serii GRID – „wyścigi są na pierwszym miejscu”, nowa gra będzie zawierać głębię, intensywność i ekscytację, gwarantowane wyłącznie przez wyścigi samochodowe. 

Jeżeli rozmawiamy o dokładnych liczbach, to również nie jest źle. GRID: Autosport zaoferuje nam dwadzieścia dwie miejscówki, 100 tras wyścigowych i mnóstwo licencjonowanych samochodów. Tytuł trafi na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz kpmputery osobiste.

[dzięki – Codies Blog]

Written By
More from Patryk

Need for Speed: Undergrond 3? Dziś pierwsza grafika, a jutro pewnie zapowiedź

Nowe Need for Speed będzie oficjalnie ujawnione już jutro. Całkiem prawdopodobne, że...
Read More