Co zrobilibyście mając w rękach telefon Aidena Pearce’a?

Premiera Watch_Dogs zbliża się wielkimi krokami. 27 maja będzie wyjątkowym dniem dla Ubisoftu, ponieważ wreszcie do rąk graczy trafi ich najnowszy produkt, z którym wiązane są wielkie nadzieje. Tymczasem twórcy postanowili zareklamować grę w dość oryginalny i nietypowy sposób. Watch_Dogs zmierza na konsole starej i nowej generacji oraz na komputery osobiste.

Czy Watch Dogs sprosta wymaganiom graczy i czy rzeczywiście stanie się serią, jak planuje Ubisoft?

Twórcy gry, czyli znane studio Ubisoft postanowiło odejść od standardowych i oklepanych już trailerów na rzecz czegoś zupełnie nowego. Nie raz zapewne marzyliście o tym, by wejść do świata jakiejś gry. Twórcy Watch Dogs postanowili zareklamować grę właśnie w taki sposób. Oddali w ręce przypadkowych ludzi telefon, który posiada takie same możliwości jak sprzęt głównego bohatera, Aidena. Wszystko w pełnej nieświadomości ofiar „żartu”. Wszystko zostało uwiecznione na filmie, który moim zdaniem świetnie promuje grę. Oby więcej firm wpadało na takie pomysły.

Należy wspomnieć, że  Watch_Dogs miało trafić w nasze ręce już pod koniec listopada ubiegłego orku, lecz twórcy stwierdzili, że potrzebują więcej czasu, aby oddać w pełni ukończony produkt, co skutkuje przesunięciem się premiery na 27 maja tego roku, czyli już za 9 dni. Watch_Dogs ma być grą innowacyjną i pokazać coś czego jeszcze w grach wideo nie było, czyli hackowanie dosłownie wszystkiego. Na pewno nie sposób będzie uniknąć porównań do serii Grand Theft Auto. I tu rodzi się pytanie, czy Ubisoft jest w stanie nawiązać walkę z Rockstarem, który w grach tego typu jest absolutnym numerem jeden. Miejmy nadzieję, że gra, która za 9 dni trafi w nasze ręce będzie w pełni skończona i pozbawiona większych błędów.

[dzięki- GameInformer]

More from Mikołaj Ciesielski

Plotka- tryb multiplayer w Mortal Kombat X nie będzie wymagał abonamentu PlayStation Plus oraz Xbox Live Gold

Mortal Kombat X to kolejna odsłona popularnej serii bijatyk. Do sieci trafiły...
Read More