CD Projekt RED twierdzi, że DirectX 12może nie usprawnić rozdzielczości w Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xbox One

Wygląda na to, że konsola Xbox One może mieć problemy z rozdzielczością w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, a DirectX 12 może ich nie wyeliminować.

Czekaliśmy na Wiedźmin 3: Dziki Gon i już jest na ostatniej prostej!
Czekaliśmy na Wiedźmin 3: Dziki Gon i już jest na ostatniej prostej!

Dużo razu już pisałem o rozdzielczości gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolach stacjonarnych. Na Xbox One będzie to jakość 900p, ale jak się okazuje, DirectX 12 może nie wyeliminować wszystkich problemów z jej wyświetlaniem.

Wygląda na to, że firma Microsoft udostępniła DirectX 12 również z myślą o grach wideo, ale Wiedźmin 3: Dziki Gon i tak będzie działało w jakości 900p. Damien Monier, jeden ze starszych producentów gry na Twitterze został zapytany o to, czy jest szansa na podbicie rozdzielczości do mitycznego wręcz 1080p. Jego zdaniem najnowsze sterowniki grafiki absolutnie nie gwarantują wymaganej przez wielu graczy jakości.

CD Projekt RED na chwile obecną nie mogą niczego obiecać, jeżeli mowa o grze Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolę Xbox One. Wiemy, że na PlayStation 4 udało się uzyskać 1080p, zaś na komputerach jest to zupełnie inna kwestia. Zdaniem Damiana Moniera udostępnienie nowych sterowników to nie wszystko.

Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się już w maju na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych. Gra z pewnością narobi medialnego szumu i pozwoli na wiele godzin wspaniałej zabawy, a to jest najważniejsze.

[dzięki – http://www.vg247.com/2015/03/31/the-witcher-3-dev-directx-12-may-not-have-impact-on-xbox-one-games-resolution/]

Grafika robi różnicę!
Grafika robi różnicę!
Written By
More from Patryk

Dziś premiera pudełkowej wersji Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na PC

Od dziś dostępna jest pudełkowa wersja gry Metal Gear Solid V: Ground...
Read More
  • Kupol

    KUPA ŚMIERDZI KUPOM