Beyond: nowe szczegóły, filmiki!

ellen-page-in-beyond-two--008

 


ellen-page-in-beyond-two--008

Ekipę Quantic Dream odwiedził w Paryżu redaktor serwisu VG24/7, którą rozmówił się z pomysłodawcą i głównym autorem projektu. David Cage zdradził wiele nowych szczegółów na temat rozgrywki i aspektów technicznych...

Ekipę Quantic Dream odwiedził w Paryżu redaktor serwisu VG24/7, którą rozmówił się z pomysłodawcą i głównym autorem projektu Beyond Dwie Dusze. David Cage zdradził wiele nowych szczegółów na temat rozgrywki i aspektów technicznych.

Oto najciekawsze z nich:

– gameplay nie będzie opierał się na Quick Time Events

– autorom zależało na tym, aby gracz mógł podejmować wszelkie decyzje według siebie

Beyond zawierać będzie spoko wskazówek – tutaj Cage podaje przykłady Uncharted, God of War i Tomb Raider

– wskazówki mimo wszystko nie wchodzą w skład interfejsu

– sceny do Two Souls kręcono 12 miesięcy, w grze spotkamy ponad 300 postaci, stworzono 23 tys. animacji

– twórcy nie mieli innego wyjścia, jeśli chodzi o liczbę przygotowanych animacji, ponieważ każda scena w grze ma być wyjątkowa i niepowtarzalna

– czas przejścia gry to ok. 12 – 15 godzin, jednak wiele będzie zależeć od wyborów gracza  

Poniżej trzy fragmenty z Beyond:

                            
                            
                        

Autor: Anzage

Written By
More from konadmin

The Bureau: XCOM Declassified – żyje się tylko raz

Nowy zwiastun The Bureau: XCOM Declassified przestrzega nas przed konsekwencjami pochopnych decyzji...
Read More

ellen-page-in-beyond-two--008

Ekipę Quantic Dream odwiedził w Paryżu redaktor serwisu VG24/7, którą rozmówił się z pomysłodawcą i głównym autorem projektu. David Cage zdradził wiele nowych szczegółów na temat rozgrywki i aspektów technicznych...

" />