Assassasin’s Creed: Unity i Assassin’s Creed: Rogue z liczbą 10 milionów egzemplarzy w sklepach

W sieci pojawił się raport finansowy firmy Ubisoft, z którego wynika, iż Assassin’s Creed: Unity oraz Assassin’s Creed: Rogue w licznie 10 mln trafiły do sklepów.

Ubisoft ma pod swoimi skrzydłami marki takie jak Splinter Cell, Rainbow Six, Ghost Recon, czy też Watch Dogs.
Ubisoft ma pod swoimi skrzydłami marki takie jak Splinter Cell, Rainbow Six, Ghost Recon, czy też Watch Dogs.

Firma Ubisoft przygotowała raport finansowy dotyczący sprzedaży konkretnych gier. Raport dotyczy okresu od 1 października do 31 grudnia roku 2014. Okazuje się, iż firma odniosła duży sukces, a gry tego wydawnictwa cieszą się dużą popularnością.

Głównie mowa tutaj o takich markach jak Watch Dogs, Assassin’s Creed: Unity, Assassin’s Creed: Rogue, jak również Far Cry 4. Co ciekawe, dwie odsłony przygód skrytobójców trafiły na sklepowe półki w ilości 10 milionów egzemplarzy. Swój wkład w świetny wynik spółki miało również The Crew. Gra wyścigowa spod dłuta Reflections bardzo przypadła do gustu graczom, trafiła do sklepów w ilości 2 milionów egzemplarzy.

Francuska firma wygenerowała w tym okresie rozliczeniowym przychody na poziomie 809,7 miliona euro, co przekłada się o wzrost o 55,8% więcej niż rok wcześniej, kiedy suma wynosiła 519,7 miliona euro. Wyniki są również znacznie większe od tych, które spółka sobie zakładała. Kierownictwo Ubisoft prognozowali, że uda się uzyskać przychody rzędu 730 milionów euro.

Co ciekawe, największy wzrost spółka zanotowała w segmencie dystrybucji cyfrowej, który w omawianym okresie wygenerował 138 milionów euro, a więc o 157% więcej niż rok wcześniej.

Czekamy zatem na kolejne wyniki tej firmy. Ubisoft w roku 2015 z pewnością dostarczy graczom kolejne wysokiej jakości pozycje. Możemy liczyć na nową odsłonę Assassin’s Creed, może The Division i z pewnością wielkie zapowiedzi w trakcie E3 2015.

[dzięki – http://www.videogamer.com/ps4/assassins_creed_unity/news/assassins_creed_rogue_and_unity_combine_to_ship_10_million_units.html]

Written By
More from Patryk

Podsumowanie Wiosnobrania 2014 – Infografika

Wiosnobranie jest ofertą wystosowaną przez firmę muve digital, która skierowana była w...
Read More