30 klatek na sekundę również w Bloodborne?

Bloodborne to gra action- RPG, za którą odpowiedzialne jest japońskie studio From Software. Producent gry odniósł się do ilości klatek na sekundę jaką będzie utrzymywać Bloodborne.

Bloodborne to kolejna gra studia From Software, która stawia na wysoki poziom trudności.

Bloodborne to bez wątpienia jeden z najbardziej wyczekiwanych, przez posiadaczy PlayStation 4, tytułów, które pojawią się w przyszłym roku. W rozmowie z serwisem PlayStationLife.com producent Bloodborne, czyli Masaaski Yamagiwa zdradził jaką ilość klatek na sekundę będzie utrzymywać ich najnowsza produkcja. Niektórzy mogą być zawiedzeni, ale warto podkreślić, iż wszystko może ulec zmianie.

Bloodborne działać będzie najprawdopodobniej w 30 klatkach na sekundę. Uznaliśmy, że to najlepsza płynność animacji dla takich gier. W końcu w tym przypadku nie mamy do czynienia z grą FPP, ale z grą akcji”- powiedział Masaaki Yamagiwa, producent Bloodborne.

Warto wspomnieć, że Bloodborne napędzane jest nowym silnikiem, który stworzony został z myślą o współpracy z PlayStation 4, co ma zaowocować wysokiej jakości efektami graficznymi. Ponadto najnowsza produkcja From Software ma działać w rozdzielczości 1080p oraz, jak się okazuje, prawdopodobnie w stałych 30 klatkach na sekundę. Japońskie studio dołącza do grona deweloperów, którzy uważają, że to właśnie 30 klatek na sekundę jest dobrym wyborem dla gier akcji.

Bloodborne trafi wyłącznie na najnowszą konsolę Sony, czyli na PlayStation 4. Premiera gry zaplanowana jest na 6 lutego 2015 roku.

[dzięki- http://www.playstationlifestyle.net/2014/10/27/bloodborne-frame-rate-targeting-30fps-since-its-the-best-for-action-games-claims-producer/#/slide/1]

More from Mikołaj Ciesielski

Gotowi na wycieczkę do Kyratu? Przewodnik już na Was czeka

Far Cry 4 to kolejna odsłona popularnej serii, za którą odpowiedzialna jest...
Read More